دانلود فول آلبوم Enrique Iglesias

دانلود فول آلبوم Enrique Iglesias

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود فول آلبوم Enrique Iglesias

 

دانلود فول آلبوم Enrique Iglesias

دیارموزیک : بیوگرافی Enrique Iglesias
انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler) خواننده و ترانه سرادر هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید (اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی متولد گردید.

پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فنوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار لاتین ایالات متحده تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های اسپانیولی دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود. پیش از سال ۲۰۰۰ او گذاری به جریان اصلی بازار انگلیسی زبان کرد و یک قرارداد منحصربه‌فرد را برای چند-آلبوم با شرکت یونیورسال میوزیک به مبلغ بی‌سابقهٔ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار امضا کرد تا بخش لاتین این شرکت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شرکت اینتراسکپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر نماید.۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول بیلبورد دارد، و رکورد ارائه ۲۴ تک آهنگ شماره یک اسپانیولی را در جدول ترک‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینک بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته‌اند که او را پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان در جهان می‌گرداند. به انریکه ایگلسیاس لقب سلطان لاتین پاپ راداده‌اند.

ایگلسیاس پسر خوانندهٔ معروف اسپانیایی خولیو ایگلسیاس و روزنامه نگار فیلیپینی، ایزابل پریسلر است. او در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و والدین او وقتی سه ساله بود، از هم جدا شدند. پس از خبر وسیع ربوده شدن پدر بزرگ او دکتر خولیو ایگلسیاس پوگا توسط اتا باسک (که البته دو هفته بعد بدون هیچگونه صدمه‌ای پیدا شد)، او در سال ۱۹۸۳ در سن ۸ سالگی به میامی، فلوریدا، در ایالات متحده، نقل مکان کرد تا با پدر خود زندگی کند. با این حال پدرش به ندرت در خانه بود و او توسط دایه‌ای به نام الویرا الوارز پرورش یافت. و به مادر خود در هر تابستان سر می‌زد.در میامی، ایگلسیاس از نعمت و تجمل فرزند یک میلیونر بودن لذت می‌برد ولی بعدها ذوق و قریحهٔ خود را برای چیزهای ساده تری توسعه داد، حقیقتی که بعدها نمای کنسرت او را با ظاهر شدن در البسهٔ ساده مانند تی شرت‌های نخی سپید و جین جلوه گر شد.تاکنون رابطه انریکه با پدرش سرد بوده و دیده شده که آنها در یک سال برای آهنگ برتر با هم رقابت کردند که البته خولیو برنده آن جایزه شد.

۱۹۹۵ – ۱۹۹۶: انریکه ایگلسیاس در ۱۲ جانویه سال ۱۹۹۵ انریکه آلبوم اول خود را با نام انریکه ایگلسیاس عرضه کرد که شامل آهنگ‌های سافت راک مثل “Si Tú Te Vas” و “Experiencia Religiosa” و تعدادی آهنگ دیگر می‌شد. آلبوم در هفته اول نیم میلیون فروش داشت، او آلبوم خود را به زبان‌های دیگر مثل ایتایایی عرضه کرد. این آلبوم شامل پنج آهنک است. آلبوم انریکه ایگلسیاس برنده جایزه گرمی لاتین شد. از جمله کارهای معروف و موفق انریکه می‌توان به قطعات (ring my bells)(bailamos) (Tired Of Being Sorry) (love to see you cry) (be with you) و (it must be love) rhythm divine اشاره کرد.

دانلود آلبوم ها به صورت زیپ

۱۹۹۵ – Enrique Iglesias.zip
۱۹۹۷ – Vivir.zip
۱۹۹۹ – Cosas Del Amor.zip
۱۹۹۹ – Enrique.zip
۲۰۰۱ – Escape.zip
۲۰۰۲ – Quizas.zip
۲۰۰۳ – Seven.zip
۲۰۰۷ – Insomniac.zip
۲۰۱۰ – Euphoria.zip
Enrique Iglesias – 95-08 Exitos.zip
Enrique Iglesias – S-ex And Love (Deluxe).zip
Enrique Iglesias single.zip

دانلود آلبوم ها به صورت تکی

۱۹۹۵ – Enrique Iglesias

۱۹۹۷ – Vivir

۱۹۹۹ – Cosas Del Amor

۱۹۹۹ – Enrique

۲۰۰۱ – Escape

۲۰۰۲ – Quizas

۲۰۰۳ – Seven

۲۰۰۷ – Insomniac

۲۰۱۰ – Euphoria

Enrique Iglesias – 95-08 Exitos

Enrique Iglesias – S-ex And Love (Deluxe)

Enrique Iglesias single



بازدید : 1239 | تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394 ساعت : 12:53 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: